Splošni pogoji

Splošni pogoji v prodajalni http://www.visol.si

Pogodba je na voljo samo v slovenskem jeziku!

Splošni pogoji spletne trgovine VISOL so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)

Podatki o ponudniku / prodajalcu:

Naziv podjetja: VISOL d.o.o.
Odgovorna oseba: Ban Aleš
Sedež podjetja: Stegne 13 a, 1000 Ljubljana
davčna št.: , identifikacijska številka: SI32900651
Transakcijski račun: SI56 02022-0254451330 Nova LB
matična št.: 1964976
osnovni kapital: 8.763,00 EUR
vpis v register: Okrožno sodišče v Ljubljani (št.vložka: 1/39955/00, Srg 2004/04135 )
VISOL d.o.o. je zavezanec za DDV.

Dobavni rok:

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-3 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 14 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 14 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@visol.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Trgovec ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec v elektronskem sporočilu o odstopu od pogodbe nedvoumno navede svojo odločitev, da od pogodbe odstopa (z imenom in datumom oddanega naročila) ali pa izpolni obrazec za odstop od pogodbe:

Obrazec Odstop od pogodbe

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko Trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Veljavnost ponudbe:

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene v spletni trgovini že vsebujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v VISOL d.o.o. elektronski trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen VISOL d.o.o. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Pritožbe in spori:
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost pri obravnavanja pritožb, v primeru težav, kupec lahko ponudnika kontaktira telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@visol.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Stvarna napaka

Postopek uveljavljanja stvarne napake:
37čl. ZVPot:
– Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za
stvarne napake svoje izpolnitve.
– Napaka je stvarna:
– 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje,
ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
– 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane;
– 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
– Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in
ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na
blagu samem.
– Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
– 37.a člen
– Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
– Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
– Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
– 37.b člen
– Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
– Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je
bila stvar izročena.
– Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
– 37.c člen
– Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek.
– V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
– Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

Družba Visol, d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Arhiviranje pogodbe:

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja VISOL d.o.o. v Stegnah 13a v Ljubljani. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja . Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@visol.si.

Varnost osebnih podatkov:

Družba Visol d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju uporabnikovih osebnih podatkov. Uporabljeni bodo le za potrebe podjetja pri izdelavi in pošiljanju ponudb, računov, informativnega gradiva in za ostalo potrebno komunikacijo.

Kodeks ravnanja po ZEPT:

Družba VISOL d.o.o. posluje v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Za več inf. kliknite na spodaj navedeni link.

http://www.mg.gov.si/index.php?id=11486

Shranjevanje in reprodukcija pogodbenih določil ali splošnih pogojev
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so na voljo na spletni strani visol.si, kjer si jih potrošniki lahko shranijo in reproducirajo.

DATOTEKA SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA V PDF OBLIKI: Splošni pogoji v pdf obliki

 

Garancija

Vsi izdelki v prodaji v http://www.visol.si imajo garancijo ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na podjetje Visol d.o.o.. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku.

Garancija za vse izdelke je 1 leto, razen za izdelke, kjer ni to drugače definirano. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, žarnice, varovalke, itd. Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bomo odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.

Garancija preneha veljati pri:

– okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, udar strele, požar, poplava….)
– če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
– pri spremembah na aparatu
– pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
– pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
– pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
– pri priklopu na napačno napetost
– pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

V primeru neupravičene reklamacije, kupec krije vse nastale stroške.
V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na Visol d.o.o., Stegne 13, 1000 Ljubljana.

 

Plačilo po povzetju
V kolikor se odločite, da Vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, je možno le plačilo z gotovino. Zato morate biti ne glede na vrednost naročila ob prevzemu osebno prisotni. O dostavi vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Plačilo v poslovalnici
V kolikor se odločite za osebni prevzem naročenega blaga v poslovalnici podjetja Visol d.o.o. lahko kupnino v celoti poravnate ob prevzemu. Po elektronski pošti ali telefonu vas bomo obvestili, kdaj je naročeno blago pripravljeno za prevzem. Pri osebnem prevzemu lahko izbirate med plačilom z gotovino ali s predhodnim nakazilom na transakcijski račun podjetja Visol d.o.o..

Obročno plačilo
V podjetju Visol d.o.o. zaenkrat ne nudimo potrošniških kreditov. Če kljub temu želite kupiti željeno blago pod najugodnejšimi pogoji pri nas, priporočamo, da se za potrošniški kredit dogovorite pri svoji banki ali s ponudnikom kreditne kartice. Pri tem vam bomo z veseljem pomagali predvsem z izdajo ustrezne ponudbe ter pri izpolnjevanju obrazcev.

Veljavnost ponudbe
Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine podjetja Visol d.o.o.

 

Dobavni rok:

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-3 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti.

Stroški pošiljanja:

Cena poštnine je pavšalna in znaša 4,50 EUR.

Prevzem blaga je možen tudi v naši poslovni enoti v Ljubljani – Stegne 13 po predhodnem dogovoru.